Τετάρτη 13 Νοεμβρίου 2013

ΚΑΡΤΑ ΜΕ ΔΙΣΤΙΧΑ (1950)

Ταχυδρομική κάρτα σταλμένη από κορίτσι στον αγαπημένο της, ο οποίος υπηρετούσε φαντάρος (από Αθήνα, 31-8-1950)

Με αρκετά ωραία ερωτικά δίστιχα!

Τα δίστιχα:

Σου στέλλω χαιρετίσματα μ' ένα μπουκέτο άνθη,

γύρω - τριγύρω πασχαλιές και μεσ' στη μέση δάφνη.

***

Kουράστηκαν τα μάτια μου τη θάλασσα να βλέπω,

τον ταχυδρόμο να ερωτώ και γράμμα να μην έχω.

***

Σε αγαπώ ως αγαπά η χρυσαλλίς τα ία,

ως αγαπά ο Ιησούς <Χριστός> την μήτηρ (sic) του Μαρία.

***

Αγαπημένο μου πουλί κι αλαργινό γεράκι,

η ξενητειά σε χαίρεται κι εγώ πίνω φαρμάκι.

***

Ξεμάκρυνες κι αρρώστησα, έλα κοντά να γιάνω,

έλα το γρηγορότερο, μην πέσω και πεθάνω.

***

Ήθελα να είχα δυο καρδιές, η μια να στάζει αίμα,

η άλλη το κρύο νερό, αγάπη μου, για σένα.

***

Πότε θα βγάλεις το χακί, το στέμμα θα ξηλώσεις,

να βάλεις τα πολιτικά, να 'ρθεις να μ' ανταμώσεις.

***

Αν ήθελες θα ελθόμουνα για λίγο στη στρατώνα,

και θά ΄λεγα στον λοχαγό πως είμαι νοσοκόμα.

***

Η μάνα σου μου τά ΄δωσε τα μήλα στο μαντήλι,

και μού ΄δωσε παραγγελιά να σε φιλώ στα χείλη.

***

Γράμμα σου στέλλω, αγάπη μου, δε θέλω να δακρύσεις,

μόνο μια χάρη σου ζητώ, αμέσως ν' απαντήσεις.

***

Υπάρχει άνθος τι μικρόν, που στους αγρούς φυτρώνει,

και τούτο ονομάζεται ποτέ "μη με λησμόνει".


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 

Free Hit Counter